Zwroty i wymiany

Zwroty i wymiany

Zwrot towaru zakupionego w megiw4senses.pl:
Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku (o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz.U. nr 22, poz.271).Składając stosowne oświadczenie na piśmie).
Zwracany towar należy odesłać razem z kserokopią dowodu zakupu - faktury VAT, wraz z wypełnionym drukiem na adres sklepu podany w oświadczeniu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi zarówno dostawy jak i odesłania). Jeżeli zamówienie zostało premiowane obniżonymi kosztami wysyłki lub wysyłka była na koszt sklepu, to w przypadku zwrotu towaru, kwota którą zwrócimy, zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki i pobrania.
Zwrot zapłaconej ceny zostanie dokonany w ciągu 7 dni roboczych na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres podany w zamówieniu.
Ze względów technicznych nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem. Zwrotu należy dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej (zalecamy wcześniejszy kontakt celem ustalenia szczegółów, ponieważ koszty i ryzyko zwrotnego przesłania towaru ponosi Nadawca - Klient, dlatego przypominamy o właściwym zabezpieczeniu (opakowaniu) przesyłki i jej ubezpieczeniu). Ze względu na brak możliwości sprawdzenia przy odbiorze przesyłki wysłanej usługą pocztową, nie przyjmujemy zwrotów dokonanych za pośrednictwem Poczty.
Produkty wykonane z drewna mogą posiadać naturalne przebarwienia, drobne sęczki, czy drobne odkształcenia, co wynika z cech drewna a nie jego wad. Cechy te nie wpływają na wartości użytkowe produktu (jeżeli jest inaczej towar podlega reklamacji).
 
Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informujemy, że w przypadku dostarczenia Towaru zawierającego wady fizyczne lub prawne, masz prawo do skorzystania z drogi postępowania reklamacyjnego, zgodnie z § 11 Regulaminu Megiw4sensesJednocześnie informujemy, że Zamawiający będący Konsumentem ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Rejestr podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów prowadzi Prezes UOKiK, dostępny pod adresem https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php. Konsument może także złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. Jednocześnie zwracamy uwagę, że do skorzystania z drogi pozasądowego załatwienia sprawy konieczna jest zgoda obu stron.

 

[profiler]
Memory usage: real: 6291456, emalloc: 5821376
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem